Thursday 3 October 2013

CATs August Achievement - MAC Lipglass

Teks: Murni Zuriati

STG is doing real networking business... Gembira sangat. Setiap bulan ada sahaja cerita dan pencapaian yang menarik.  Pada saya, perniagaan bersama STG sangat stabil.  Saya sendiri pun betul-betul tidak menyangka kami sehebat ini.  Seperti yang semua tahu, Hari Raya disambut pada bulan Ogos.  Oleh itu, pihak syarikat menjangkakan ada penurunan jumlah jualan pada bulan Julai (Ramadhan) dan Ogos.  But guess what?  That did not happened in STG.  

Pada bulan Ramadhan sales CAT sahaja mencecah RM510, 000, meningkat RM 150,000 dari bulan sebelumnya.  Pada bulan perayaan pula iaitu bulan Ogos, pencapaian jualan CAT ialah RM430, 000.  Turun sedikit sahaja dari Julai dan itu hanyalah hasil kerja untuk 2 minggu!!!!  Oleh itu, seharusnyalah CAT members yang menyerlah diberi penghargaan.  

Hadiah pencapaian dari CAT pada bulan Ogos ialah lipglass (lipstick + lipgloss) dari M.A.C.  Hadiah ini diberikan kepada SSM ke bawah yang mencapai jualan kumpulan RM15,000 ke atas dan kepada DSM ke atas yang mencapai jualan kumpulan RM30,000 ke atas (bersesuaian untuk tempoh 2 minggu bekerja).


Setinggi-tinggi tahniah kepada



1)  SSM Hasliza Jamil (Pekerja swasta, JB)




2)  SSM Yusliza Tajuddin (Surirumah, KL)




3)  SSM Fauziah Abdullah (Penjawat awam, Putrajaya)




4)  SSM Norfaizirin Elias (Pegawai bank, Kluang)




5)  SSM Syahidah Hassan (Ustazah, Kluang)




6)  DSM Kintan Salleh (Guru, JB)




7)  DSM Mazliana Mohd Dom (Pensyarah, Batu Pahat)




8)  DDM Siti Fathimah Shahimi (Surirumah, Pahang)

Tahniah juga kerana naik ke pangkat DDM pada bulan Ogos yang lalu.  Double happiness!! One more step towards passive income! 



Go Go CATs!!! Together to the top!! Winning is teamwork!  Bisnes mesti happy maa...!!


Kalau anda lihat, mereka datang dari pelbagai latarbelakang.  Ada yang berniaga bersama STG secara sambilan dan ada yang sepenuh masa.  Kerana itulah saya katakan, orang yang layak berniaga bersama kami adalah MEREKA YANG NAK dan SEDIA DICOACH!  Let's be with us...





2 comments: