Friday 1 November 2013

Dress for Anugerah CDM 2013

Teks:  Murni Zuriati 

Anugerah CDM 2013...

Inilah acara yang ditunggu-tunggu secara peribadi oleh saya.  Inilah masanya untuk meraikan pencapaian tertinggi dalam bisnes ini.  So, baju mesti 'vogue' kan. 
Tapi, boleh pula saya terlupa nak tempah baju untuk majlis ni.  Dek sibuk dengan jadual harian yang padat, saya hanya sempat cari baju kurang sebulan dari majlis.  Tak fikir lain, terus buat keputusan untuk sewa sahaja sebab memang kebanyakan butik tak mampu menyiapkan tempahan dalam masa yang sangat singkat.

But Alhamdulillah...Suddenly we came across this boutique, Dewi Sofea in Shah Alam.  Lebih best lagi, tak perlu sewa.  They accept order!!!!  So, dapatlah saya tempah ikut saiz saya yang sebenar.  Siap ada designer yang lukis design baju on the spot macam yang biasa tengok dalam tv.  Harga pula memang sangat berpatutan.  Hanya XXXX ... Best!!!!

They were very friendly.  Kami jumpa kakak kepada Datuk Z (owner of the boutique) ketika datang untuk tempah.  Beliau sangat peramah dan merendah diri.  Rasa macam berada dalam family sendiri je buat bising dalam tu.  We had a very good time together!!  Puashati sangat!



Yang duduk tu ialah kakak kepada Datuk.  
Yang berdiri di belakang dia ialah Wawa, staf butik yang so friendly




This is my designer, Ika.  Young and talented.




Ini baju yang ditaja untuk Natasha Hudson.. So beautiful...




Naura Auni bergambar dengan baju yang ditaja untuk Kilafairy... Tap energy slim!


Can't wait to be in their dress... !  Semoga semuanya berjalan lancar kerana Hari Anugerah CDM is once in a lifetime opportunity...  Tahun depan, saya ingin sangat bawa rakan-rakan kongsi yang akan naik pentas CDM 2014 ke sini.  Who will be those lucky business partners?  Anybody...!  

** Do contact me if you are seeking for passive income opportunity

No comments:

Post a Comment