Thursday 29 August 2013

Our First Video - Mentor CDM Cikgu Apit "Who Am I"

Teks: Murni Zuriati


Syukur sangat-sangat sebab akhirnya video yang kami idam-idamkan telahpun terlaksana.   Video ini kami sediakan khas untuk Majlis Penganugerahan SM dan SSM dimana CDM Cikgu Apit diberi pengiktirafan untuk berucap dalam majlis tersebut.

Walaupun kesuntukan masa dan videographer pula sibuk dengan lambakan tugas,  video ini berjaya disiapkan tepat pada masanya.  Terima kasih kepada OV kami, Rizuan Azizah Wedding Films diatas penghasilan video yang hebat dan menepati citarasa Cikgu Apit dan Cik Mun yang cerewet ni.  

Saksikanlah perjalananan kami.  Kenali Mentor Cikgu Apit dengan lebih dekat.  Inilah kami dan inilah yang kami ingin anda kecapi juga.



Behind the scene "Cikgu Apit - Who Am I"

Inilah pengalaman pertama kami menjalani penggambaran video.  Ya Allah... Mencabar juga rupanya.  Kesimpulan yang kami dapat, Cikgu Apit ada bakat juga nak berlakon.  Murni Zuriati??? Jadi CDM lagi bagus.  hihi...  Tapi bersyukur sangat sebab videographer sangat professional.  Mereka memang bantu ajar apa yang perlu supaya kami selesa dan mereka memang tangkas mendapatkan shot'shot menarik dari setiap sessi.  Bekerja dengan pakar, segalanya jadi mudah.  Inilah gambar-gambar sekitar penggambaran video pertama kami.












Thanks alot to DSM Haidiahvita and her consultant, Shud for their support. 
Natural sangat nampak dalam video!


After a long day, kami berbuka puasa bersama mastermind RAWFilms.
From left, Mr Rizuan himself, Hafiz and Akmal

Congratulations to Mr Rizuan yang melangsungkan pernikahan pada 17 Ogos yang lepas, tak sampai 3 minggu selepas tarikh pengambaran video.  Thanks alot for your great commitment!  Wish you all the best in the business! 


No comments:

Post a Comment