Monday 22 February 2016

HADIAH CDM 1 JUTA RINGGIT

Teks: Murni Zuriati




Alhamdulillah.... Bisnes kami semakin berkembang. Dulu rasa sales ratus ribu pun dh besar.  Bila CDM Norazlin, mentor saya capai RM 1 juta sales, saya terfikir sendiri bila pula giliran saya.  Bolehkah saya capai? 

Namun dalam bisnes network marketing, kerja kita tiru je.  Kerana itu saya percaya, kalau saya tiru gerak kerja mentor, saya juga akan tiru income beliau!  

Alhamdulillah, Cikgu Apit Team (CAT) mencapai RM 1 juta sebulan sales yang pertama pada bulan Januari 2015.  Cikgu Apit yang pertama menerima hadiah I-Phone 6 dari pengasas STG iaitu CDM Lin dan CDM Arifin. 

Tiba pula giliran saya, CDM CAT, mencapai sales RM 1 juta sebulan yang pertama pada bulan  2015.  Ketika itu saya sudahpun memiliki I-phone 6 (online  business is much more easier with Apples!).  Oleh kerana itu, CDM Lin beri saya kelonggaran untuk pilih hadiah lain.

So, I chose this seasonal Chanel necklace!  Mahal dari I-phone tapi tak kisah la...I want to keep this reward until I grow old.  This business is a walk to remember for me.  Thank you CDM Norazlin, yang telah menyebabkan saya bersama STG walaupun saya ni anti-MLM 8 tahun yang dulu. Thank you STG yang melatih kami dengan ilmu terbaik. Thank you Hai-O Marketing yang menyediakan sistem terhebat yang sentiasa memberikan pulangan setimpal dengan usaha. 

Terima kasih Ya Allah. Semua ini terlalu indah untukku...



























No comments:

Post a Comment