Friday 12 December 2014

CATs COACHING TOUR - DEC 2014

Teks: Murni Zuriati

"Orang berjaya diukur berdasarkan hasil. Orang biasa-biasa diukur berdasarkan masa" - Mentor CDM Hamdan 

Hasil paling mudah diukur secara tahunan dan bagi memberi penutup hebat kepada tahun 2014, agenda utama mentor CATs adalah untuk menyebarkan 'energy' melalui meet and greet kami dalam #CATscoachingtour...

Ada apa dengan CATs Coaching Tour - December 2014? 

❤️ Online marketing tricks - desperado is a loser!! 

❤️PB Expert in the making via #CATsLoVegifts

SIMPLE BUT EFFECTIVE! That's how CATs work... 

Lebih bertenaga kali ini kerana bilangan mentor CATs yang bertambah seorang lagi pada November 2014 yang lepas. 



CATs Coaching Tour dimulakan dengan lokasi STG origin iaitu Johor Bahru.  Semua sangat teruja dengan input baru tentang online marketing tricks dan macam taknak balik bila sampai slot PB Elegance.  We are so in love with PBe and that's the reason why we want every woman to have it.



Lokasi seterusnya ialah Melaka.  Melaka memang antara favourite holiday spot.  So selit sekali dengan percutian bersama keluarga di Bayou Lagoon Park Resort.  Ramai juga rakan kongsi yang sedang bercuti dan tak dapat hadir.  Namun apa yang seronok sangat ialah CATs Coaching Tour di Melaka dipenuhi oleh muka-muka baru.  Seronok tengok mereka teruja kerana nampak halatuju yang lebih jelas dalam bisnes ini. 



Dari Melaka kami terus bergerak ke lokasi terakhir siri CATs Coaching Tour iaitu di Kajang.  Hujan lebat di petang Sabtu sepatutnya menjadi waktu paling indah untuk berehat.  Tetapi warga CATs telah membuktikan mereka lebih besar dari alasan,mereka lebih kuat dari halangan.  Kelas Kajang full house!!! Rakan kongsi saya, Cikgu Aliah Suleiman pun turun dari Perak! 



Dek kerana Disember adalah bulan cuti sekolah dan perayaan, lokasi coaching juga lebih terhad.  Coaching di utara dan Sabah bakal diadakan Insyaallah pada bulan Januari 2015 nanti.  Coaching online?  Setiap hari pun boleh.  STG, bisnes dari keselesaan di rumah.  No matter where you are, who you are, you could be our next millionaire!

Terima kasih yang tidak terhingga kepada warga CATs yang menunjukkan komitmen anda. Semoga kita berjaya mencapai segala cita-cita kita.  Ya Allah, kau pandanglah usaha kami ini dengan kasih sayang-Mu Ya Allah.  Perkenankanlah permintaan kami. Sesungguhnya segalanya mudah bagi-Mu...

#CATscoachingtour
#1networkingcoach
#rm1jutasebulan
#Letsuccessmakesthenoise



 
 

No comments:

Post a Comment