Friday 6 September 2013

DSM Intan Diana : Semakin Mendapat Wajah Wanita Kaya

Teks: Murni Zuriati


Seorang lagi leader CAT yg semakin menyinar ialah DSM Intan Diana Roslan.  Beliau merupakan salah seorang ‘leader’ di bawah bimbingan DDM Naura Auni.  Pertama kali berjumpa dengan beliau, saya seakan sudah boleh membaca beliau akan pergi sejauh ini.  Beliau seorang yang sangat berkeyakinan, ceria dan positif.  Dek kerana itulah beliau cemerlang dalam setiap bidang yang beliau ceburi. Tambahan pula dengan ilmu MMR yang diperolehi daripada STG.  Beliau kini berada di tahap ketiga dalam bisnes STG dan lebih hebat dengan kenaikan pangkat dalam kerja hakiki sebagai Pengurus di RHB Bank seawal usia 31 tahun.


Bahagia menjadi 'angsa emas gemuk' suami


Sikap beliau yang paling saya kagumi adalah ‘fighter’.  Beliau pejuang hebat dan nekad untuk mendapatkan apa sahaja yang beliau idamkan.  Inilah sifat yang perlu ada pada setiap wanita.  Suatu ketika beliau pernah cuba didekati oleh kumpulan-kumpulan lain dalam ‘networking business’.  Namun, jiwa beliau yang praktikal dan ingin cepat mencipta kekayaan membuatkan beliau memilih untuk berniaga dan Berjaya bersama STG. 

Hasilnya, pada ketika bergelar DSM lagi, beliau sudah mampu memiliki sebuah BMW 320i, tentunya 'ditaja' sepenuhnya oleh pendapatan sampingan 4 angka gemuk beliau setiap bulan.  Aidilfitri yang lepas meriah dengan kereta baru rakan-rakan kongsi saya, dan beliau merupakan salah seorang daripadanya. 

Melihat beliau berdiri di sebelah kereta idamannya, saya nampak wajah wanita kaya terbias di wajahnya… Inilah leader kelahiran STG.  Inilah leader kelahiran CAT.  Saya bangga menjadi sebahagian daripada cerita kejayaannya.  Semoga terus berjaya dan menjadi kebanggaan STG.  Lahirkan lebih ramai usahawan berkualiti kerana itulah prinsip STG.  

DDM Naura Auni dan DSM Intan Diana... Berjaya bersama...

Cik Mun, Naura Auni dan Intan Diana.
We are the CAT Anchors! Let's join us!!!


No comments:

Post a Comment